A fall morning, in 1381 or 2021. Or maybe 1981. The bells of a convent are ringing. It is the hour of redemption for some chained female sinners, led by the Mother Superior to the altar where they must take their vows: obedience, silence, chastity. Julia and Carla stand up and say "no." They tear off their novitiate habit to reveal themselves as knights and say no to the once beloved Mother Superior.