At the Piat's, we are called Edouard from father to son: a long lineage of Mauritian businessmen, exiled in France. Serge, the youngest, returns on to the island to help his father manage the family company and to take his succession. His return coincides with that of his grandfather and patriarch of the clan Piat, after forty five years spent in France.