Is not the quest of physical pleasure a value in itself? The eroticism was freed from the remorse, the emancipated slave, the accomplice of the light, the tissues and the bodies, the one who believes bravely in the beauty and gives at the moment a flavor of passion, an overview of absolute, even a fragment of eternity, does not it establish a real space of freedom?
To receive Communion through the skin with your being in the search pleasure, let the vulnerability invade ones body and ones spirit, succumb to fantasy, not allowing them to explore vast internal territories made by sensualism, by beauty, by discovery? Do they not correspond to an essential quest for every woman?