Claudio and Scooter, two awkward burglars who decide to empty a magnificent bourgeois apartment, while the owners have gone partying for night. An easy burglary, tied up well, which should be no problem. But it was without taking into account an unexpected meeting which is going to upset the plans of our two accomplices. The worst alarm with which thieves can be confronted: a nine-month-old baby who sleeps upstairs and who wakes up.