The relationship between Barbara, a teenager searching for her identity, and Isabelle, her 39-year-old mother who is still very much a teenager at heart, is often explosive and spices up their daily lives. Between headaches and fits of laughter, this series full of twists and turns promises to bring back memories for all mothers and daughters, as well as everyone around them. There is no shortage of topics: shopping, friends, career aspirations, holidays, strange hobbies, jealousy, physical and intellectual complexes, relationships with fathers, studies, clothes, make-up, illness, lies, school, career guidance, work, leisure activities, housework, transport, grandparents... not to mention, of course, boys! So many changes that open the door to minor conflicts and misunderstandings!