Sarah, a young Parisian author, considered the voice of her generation, suffers from writer's block while the deadline for delivering her second novel looms. Her publisher finds her the ideal writer's retreat. Sarah is unaware that she will have to share it with the ghost of a mythical poet buried in Père-Lachaise.