Massimo is going to visit his grandmother. Awkwardly, a leaflet of an old people's home in his hand, he begins to speak: she cannot live here any more, it is necessary to think of other alternatives. Céleste hears very badly what her grandson says to her in a low voice. She announces to him some good news: she has won a million euros!