At 45, with her law degree in hand, Claire Robin leaves her former life as a florist behind her for good. Faced with the prejudices of an elitist profession, Claire is expected to fail. Her niche? Everyday justice, the kind that really helps people. Her first case? Getting a family out of the spiral of excessive debt. Her method? Talent, improvisation and... a lot of nerve!