Large or blended families, teenagers tormented by their hormones, overwhelmed moms, party-loving and messy college students, a pretty, sexy neighbor, a retiree always on the lookout for gossip... Life and relationships—sometimes friendly, sometimes tense, but always funny—among a group of neighbors who cross paths every day, just like millions of French people... On the landing, in the elevator, while taking out the trash, or on the way to work...