In the closed space of a Norman garden, we observe very closely a world both vegetable and animal. The gestures of the film-maker, gardener are precise: she plants and moves vegetables, seeds, protects. She laso regularly looks after her sick eye. At the rate of work and seasons, a deaf threat comes to haunt the narrative, insinuating her concern of intimacy most apparently protected.