Dreams from the cold. To leave ones country for Paris is often a love story in all its forms. Three exceptional women coming from various domains: a Bulgarian creative artist, an Ukrainian opera singer and a Russian fashion props woman. Emotion, joy in lliving and ambition, a whole program!