Mister Ducamp, sixty three, is retired. He lives as fifty years ago. He is an avid collector of agricultural machines, tractors and other classic cars. He keeps all that the modern man throws out. In his garden, the real Aladdin's cave, Mr Ducamp gives his point of view on this world which changes but also about these endangered objects which he particularly likes.