Follow Kevin Richardson and Mara Douglais, experts of the flora and fauna, in a safari covering more than 3700 miles across Africa.
On board a 4x4, an air balloon, or a dugout canoe, you will travel through the African continent's remotest places, from Namibia's sand dunes to the coast of the Atlantic Ocean, and on to the foot of Kilimanjaro.
African Safari 3D is a genuine immersion in the animal life of Africa. You will be right up close to black rhinos, leopards, lions, buffalo, entire herds of elephants, along with many other wandering animals of the wild kingdom!