For 2000 years, one woman amongst all women has shaken the world and its inhabitants. She is probably the most popular woman on the planet. She is the reason for one of the greatest world gatherings, challenges down through the centuries undisputed scientists, carries out thousands of prodigious feats, has lately increased her apparitions, delivers secrets to illiterate children, makes icons weep, and transmits apocalyptic messages to whoever wishes to hear them. Her name: Mary, common to three religions. A Jewish woman whom Muslims pray to. A goddess for Hindus, the mother of God for Christians, and the last resort for non-believers.