For Jocelyne and Serge Klur, things are in a perilous state: their factory which made Kenzo suits (Groupe LVMH), in Poix-du-Nord, near Valenciennes, has been relocated to Poland. The couple are now out of work, burdened with debts, and now risk losing their house.