They never would have met had it not been for a handful of adults determined to fix the lack of social diversity in Parisian schools. Forty-five children from a variety of neighborhoods combined their horizons and had their prejudices challenged during the 2010/2011 school year. Together, they created a spectacle which reflects the diversity of their origins, cultures and knowledge. Pascale Diez accompanied them and allows us to see, right up close to faces and bodies, how we grow up when in contact with otherness.