Pool Blue is an attempt which tells, without dialogue nor rationality, a connection fantasized between two boys. It is the fantastical projection which reveals certain eroticism. Pointless and discreet, the desire is present, two men are careful, gauge to the point to create a link of seduction. This link is intelligently staged, it is invisible with the eyes of the other swimmers, mysterious for both men and very explicit for the spectator.