When a wealthy sheik in the Yemen decides to bring the sport of fly-fishing to his country's rivers, everyone thinks that it is pure madness. However, between political will and the hand of fate, Harriet, a young consultant, and Fred, a scientist, find themselves obliged to make this insane dream a reality. Even though the project is a real nightmare, the adventure happens at a good time for Fred and Harriet, whose personal lives are at a low point.