Newly-married Rebecca leaves her husband's Alsatian bed on her prized motorbike—symbol of freedom and escape—to visit her lover in Heidelberg. En route she indulges in psychedelic reveries as she relives her changing relationship with the two men. Before finally crashing into a truck at the film's conclusion.