In 1789, when the Revolution went on, a bandit named "Black Tulip" held the surroundings of village Roussillon in fear. The poor people respected him as Robin Hood, who declare himself a revolutioner but Count Guillaume de Saint Preux "plays" this benefactor. When he fought with Mouche, the policeman he was wounded...