It is an ancient connection that left tracks of several sorts. If there is no love, proof of love however remains: letters, especially photos. Then, as she had fallen in love, it happened afterward that the young woman, very tearful, falls ill. And because her former lover wants at all costs to get back the photos that she detains, the best means to erase any trace, is to start by, taking care of the miss's health?