A lonely man watches every evening his television set with bad images and tries regularly and stubbornly to rise to a mast which is next to the small caravan in which he lives. He eventually reaches the top of this mast where we discover a small satellite dish. With this fingertips, he manages to make it move. On the television, the stabilized image creates a young woman. In a surrealist way, they seem to recognize each other.