A provincial town in Cameroon. Fleur is a young and charming girl who dreams about Europe. Betrothed to Vincent with whom she is completely in love, she meets Marc, a young candidate for emigration. He appears to her under the name of Chris Dior and pretends to be a recruiter appointed by the brand Dolce and Gabbana. Fleur sees then in this meeting the opportunity to leave. From then on, she complies with Marc's wills who takes advantage of her favors. Very quikly, Fleur realizes that the young man is a swindler. Will Chris Dior manage to come out unhurt of this affair?