They're psychiatrists, nurses and occupational therapists in Baumettes Prison in Marseilles, and receive inmates who become patients during the period of treatment. They are there to help these suffering men, even though they are locked up.
Sophie has been working here for ten years and now questions her place in prison, and the possibility of truly carrying out her psychiatric work there - which is a real act of resistance. She recalls the memories of these years of confinement to reach a decision: should she continue to be there, or leave?