Catherine, accompanied by a friend, returns ito the building where she lived with David, from whom she is separated. He has left for the weekend so that she can proceed her ultimate moving. Preferring to go up alone, she leaves her friend. After having prepared some boxes, she roams around the apartment, in grip of contradictory feelings.