The brown Line is a movie built around the nine months of the pregnancy of my wife, who, hypersensitive, will hatch on the flow of her reflection, her happiness: to become a mother. Be a father? I did not learn and my animal instinct abandoned me since Cro-Magnon. The brown Line is a singular cinematic echography, a hymn to love.