Sharon and Sharona Galsukar are the last educators of the community Bene Israël installedin the region of Bombay since two thousand years. This Jewish Diaspora is about to disappear. Pronfondément Zionists and worried by the future of their daughters, they are also devoted to their community and to its needs. What education are they going to sacrifice?