To go against a cliché, the one who would want the young people from suburbia, and Seine-Saint-Denis in particular, are uncultivated and infréquentables. It is the bet that some professors of the high school Corbusier, Aubervilliers made, by leading this original and unique project in France, The Gluttonous. Because it seems important to show to the spectators another school, other professors, other young people stemming from the immigration than those whom the society stigmatizes.