"Machine Gun" is twelve years old. He lives in the Asphalt Playground, projects that he'd never leave, even if you paid him a million. His world is his family: Isma, his sixteen-year-old cousin, who admires Narcisse, the neighborhood boss, and who strays from the straight and narrow. His older brother Djibril, who's twenty-two, studying at the Sorbonne, dreams of becoming a lawyer. As for Machine Gun, all he'd like to do is to date Ocean, the most beautiful girl at school...
Their destinies are tied together, within the neighborhood, in the middle of the high-rise blocks where dreams, sometimes, pay cash.