Siisi, nicknamed Strahinja, a 22-year-old Ghanaian refugee, is doing everything to integrate in Serbia. He volunteers for the Red Cross in the camp where he lives, looks for work, plays on the local football team... His biggest challenge, however, is to win back the woman he loves.