One Sunday evening, in a big town, an idle group of four, one girl and three boys, mime film titles. They are at an age wherewe still play to go through the night. An age where we stay togeather so we don not have to go ho;e alone. Through their games, their feelings are exposed and reveals their uncompatible love. Nothing wii ever be as it was before.