Paul, 27, is caretaker at the zoo at the Jardin des Plantes in Paris. He lives a peaceful life, just like his spirit animal, the sloth. In the past few days, he has noticed that Julie has been coming to the zoo to draw pictures. But has Julie noticed Paul, who has been collecting the rough sketches she leaves behind?