Leila and her two children, Sarah and Bilal, left their native land to settle down in France. Illegal immigrant, in search of her husband who refuged to England, Leila wishes to offer to her children a better life and tries to survive by raising them in the clandestinity. While she finds finally track of her husband and has the necessary money to join him, the vice tightens.