We are all, each day, actors without knowing it. We go under a million surveillance camera eyes that cover the France, our privacy is registered, analized, zoomed. In living in a public place, we tell a story with our daily gestures. to who? What is this story? Each day we are filmed everywhere. What happens when we become conscious?