Antonin lives alone with his father in a silent castle in a forest. Antonin is a bird hunter. When he learns that an eagle has flown free from an aviary in Alsace, he defies his father by leaving to hunt the "worst" bird of all. His meeting with a woman will change his outlook on life and jeopardize his desire for adventure.