During the preparations for the second edition of Parents' Week, Véronique, the coordinator of the Parents Association, is our guide to the various groups concerned by parenting which make the Aisne one of France's most active regions when it comes to this subject. It is an occasion to discover different initiatives, some of them quite original, and to encounter the points of view of parents, children, grandparents, and those who strive daily to encourage good parenting.