She is old, I am young. I can run, dance and stop when I feel like it. She moves with difficulties. I speak today's French, she sometimes uses a Gallo dialect and when she dos not understand something she says, she lacks this type of knowledge. There is a gap between us. But what makes us close is our exchanges, full of tenderness and misunderstandings. Throughout this story, the main character is Mrs Daniel and myself.