The documentary Marvel 14: the super-heroes against the censorship reviews the most mythical of the French magazines of comic strip: the number 14 of Marvel, published by Editions Lug, forbiden by the censorship in 1971 and which never went out. An urban legend surrounds this periodical. Was it destroyed after printing? Were certain copies put on sale or spirited away before their stake in the pestle? Since generations, collectors' look for this comic.