In the darkness of an African night, radio sets sizzle. A military coup d'état has just taken place. This evening and in the days that follow, I try to understand what has changed the people who live in the country. What is the incidence of these events on their faces, on their bodies? I look at them, they observe me. I am a foreigner, a white person.