The summer, in a town inthe South of France. It is the end of the courses, gates and sms fuse. Armand is fifteen years old, he is different. Bigger, more affected, more exuberant and nevertheless more secret than the others. For him the summer stretches, rhythmed by the sound of crickets, the gossips with his friends, the afternoon naps in the sun and American series. The moments of quiet solitude also.