Frédéric Moreau is a ghost writer for a deputy and fulls in love withe the trainee from Albin Michel. But today, the last day of her training course, the young lady is not there. We say that she would have problems with her mobile and that she would have gone to a SFR shop. It is all the same not funny, to run during a whole movie in search of his "belle", would doubtlessly say Frédéric. Certainly, especially when the aforementioned young lady does not even have a role in the movie, let us add this!