In a society where the continuous surveillance of individuals became the rule, a man, apparently formated in the morality dominant and working in a big pharmaceutical group, goes in search of freedom for the love of a young African woman by taking with him the formula of a vaccine which will allow him to save thousands of human lives in the Third World. We follow his flight with Luna until its surprising outcome. Non compliant profile is a sociopolitical science fiction film. Fiction or reality?