Modeste subcontractor of all the Parisian Haute Couture companies, abandoned gradually by a profession which relocates discreetly but massively, Carmen Colle had the strenght to pursue Chanel for an unfair break of contract and imitation, and, without any orders, tries to bounce back and survive by creating her own brand.