In Brighton, the seaside heart of alternative England, Jacob and Ramona share a colourful life together filled with of art, metaphysics and the occasional drag queen. Returning to his family home for Passover, Jacob revisits the fateful day that changed everything, when he dived into shallow water, breaking his neck. Like Love is a portrait of life's absurdity, of acceptance and of beauty in unexpected places.