Conversations interposed on answering machines. Two people look for answers for their future and have exchanges without ever really speaking to each other. It is a story of crossing, of meetings which do not occur. There is in this movie a love of idleness, the knowledge to wait, to look, to take advantage, which is served by a samurai photographer. Funny and moving, he tries to approach a girl spotted in the street, and a woman who reads tarot cards, out of inspiration because still loving a departed man. Their vocal messages are going to give rhythm to this light and just movie, attractive photographies of moments of expectation.