Some Polish, French and German young people meet in Poland within the framework of a vacation center for singles. These various nationalities are confronted with the most unrefined stereotypes concerning their country and are gradually going to ignore each other. During a meal taken together, they will be victims in turn of a verbal aggression on behalf of a Pole, aiming the French and at the Germans. From this adventure will occur some multiple new developments and discriminations, and then will be born an European awareness.