As on every Sunday, Arthur wakes up with his young mother, pregnant with her second child, while his dad works. In spite of the anxiety of her mother, Arthur insists on going to buy himself some candies at Moustapha's grocery at the bottom of his building. From her balcony and by means of the Moustapha's help, Laetitia follows the progress of her son in the deserted street. But little Atthur has other ideas in mind in this Mothers Day.