Box itakes us behind the scenes of the noble art, on the occasion of a finale of the Big Tournament of the middleweight 2008, and in the heart of an atypical frame, the Cirque d'Hiver. Very far from a sports report, Box is an intimate sensory experience which stays on the other side of the curtain, close to the cage rather than the arena where wildcats are delivered in entertainment.