Their names are Angelo Debarre, Moreno, Ninine Garcia, and Tchavolo Schmitt. They're guitarists. They're gypsies. They play and continue the tradition of Django Reinhardt's music. They also cultivate a certain sense of humor, friendship, and their own particular way of living proudly.