Mr. Freedom is a pro-American Right superhero who fights for God and country by beating, robbing, raping, and killing anyone who looks like they might disagree with him. When he hears that France is in danger of falling to the Commies, Mr. Freedom heads overseas to set things right. When the welcome he receives isn't quite as warm as he expected, he gives up hope of steering the French away from the Reds and decides to salvage what he can by destroying the entire country.